Masz sklep internetowy? Zainwestuj w reklamy bannerowe!

Masz sklep internetowy? Zainwestuj w reklamy bannerowe!

Istnieje wiele sposobów na promowanie własnego biznesu w Internecie. Jednym z nich są reklamy bannerowe. Dzięki nim potencjalny klient zobaczy produkt, którego szuka, a który jest dostępny w twoim sklepie. Czego jeszcze dowie się z informacji, zamieszczonej na bannerze?

Inny sposób promocji w Google

Promujesz swoją firmę w sieci poprzez reklamy tekstowe? To doskonały sposób na dotarcie do klientów, którzy omijają popularne środki masowego przekazu. Nie mają telewizora czy też radia, rzadko kupują gazety. Nie dociera do nich tradycyjna reklama. Nowoczesny klient wpisuje swoje potrzeby w Internet. To tam szuka produktów i usług. Korzysta głównie z najpopularniejszej wyszukiwarki, czyli Google. W założeniu ma ułatwiać życie nie tylko klientom, ale również reklamodawcom. Skorzystaj z możliwości, jakie dają reklamy bannerowe. Dzięki nich możliwe jest umieszczanie treści graficznych na rozmaitych stronach internetowych.

Poznaj swoją grupę docelową

Oferując produkty lub usługi, musisz wiedzieć, do kogo je kierujesz. Zrób wizualizację klienta, którego chcesz zachęcić do swojej oferty. W reklamach bannerowych możesz łatwo określić wszystko to, co powinna wiedzieć twoja grupa docelowa. Liczą się słowa kluczowe, miejsce docelowe (lokalne lub globalne) oraz cechy demograficzne odbiorców. W tej ostatniej kategorii mieści się wiek, płeć, a nawet zawód czy stan cywilny. Co więcej, to ty decydujesz, czy twoja grupa docelowa zobaczy reklamy na smartfonie, czy komputerze stacjonarnym.

Estetyka ma znaczenie

Reklamy bannerowe składają się z wielu elementów. Wszystkie powinny być spójne i mieć tego samego adresata. W ten sposób rośnie szansa na taką konwersję, jakiej oczekujesz. Czy wiesz, że ponad 90 proc. konsumentów, którzy decydują się na zakup, robi to na podstawie wyglądu reklamy? Co więcej, większą rozpoznawalność zapewnia odpowiedni kolor. To element niewerbalnej komunikacji, przetwarzany przez mózg znacznie szybciej niż tekst. Wybierając konkretny odcień, pomyśl o przesłaniu, jakie masz do swojej grupy docelowej. Jasne, ciepłe kolory świetnie nadają się do komunikowania pozytywnych emocji. Przy globalnych kampaniach warto znać specyfikę kolorów w konkretnych krajach.

Zadbaj o pliki produktowe

Inwestując w reklamy bannerowe, zadbaj o to, aby przekazywały precyzyjne informacje na twój temat. Istotne są zwłaszcza informacje z pliku produktowego. Konto w Google Merchant Center będzie dla ciebie wstępem do połączenia z kontem Ads. Doprecyzowana baza poinformuje potencjalnego klienta o tym, jak wygląda szukany przez niego przedmiot, ile kosztuje i gdzie jest dostępny. W rozszerzonej wersji można także umieścić informacje o produktach podobnych, przecenach lub ilości dostępnych sztuk.

Reklamy bannerowe są dość intuicyjne. Działają na podobnych zasadach, jak inne narzędzia promocyjne Google. Ich treści można modyfikować.

Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Przeglądaj komentarze

Informacja o ciasteczkach

Zgodnie z Art. 173, pkt. 1 Ustawy z dn. 16.11.2012 r. (Dz.U. poz. nr 1445) Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies.

Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.

Publikacja artykułu

Wzbudź zainteresowanie Czytelnika i zamieść artykuł w naszym serwisie.

Szczegóły: Publikacja artykułu

Kategorie